02-07-2020

Sortimo lancerer nyt mobilt lager i den helt rette størrelse

I løbet af en arbejdsdag bruger håndværkere og servicefolk mange forskellige værktøjer og forbrugsmaterialer. Men sommetider kan det være vanskeligt at slæbe det hele på én gang, især hvis du er på en byggeplads over en længere periode. For at undgå for mange ture frem og tilbage lancerer Sortimo nu: sContaineren. Et nyt mobilt lager, der fylder det samme på gulvet som en europalle.

For at lette byggeprocessen og forbedre arbejdsmiljøet på byggepladsen er det vigtigt at minimere transporttid mellem arbejdspladsen og værkstedet. Derfor lancerer Sortimo, Europas førende leverandør af bilindretning, sContaineren: en løsning, der fungerer som et mobilt depot på byggepladsen eller i servicearbejdet.

Med sContaineren har du værktøjer og forbrugsmaterialer tilgængelige direkte på arbejdspladsen, hvilket er tidseffektivt og praktisk både på byggepladser og i bymiljøer, hvor erhvervskøretøjer har begrænset adgang.

Minimalt pladskrav, maksimal rumudnyttelse
sContaineren fylder det samme på gulvet som en europalle, hvilket gør det nemt at integrere den i alle standardiserede transport- og logistikkæder. Servicecontaineren kan transporteres med enten lastbil, skib eller fly. Derudover har den åbninger til gængse trucks, som garanterer let håndtering og gør den ideel til globalt brug. Salgschef Marc Troels-Smith fra Sortimo Danmark fortæller:

- Vi ser, at flere og flere forsøger at minimere unødvendig transport i løbet af arbejdsdagen. De vil gerne undgå at spilde både tid og penge på at hente værktøj og materialer. Med sContaineren har du det, du skal bruge samlet ét sted, hvilket er ekstra fordelagtigt, hvis du skal være på en byggeplads i en længere periode. Takket være løfteøjerne kan du placere containeren, hvor du ønsker det med kran. Og når den først er placeret, kan du ved hjælp af vores SR5 reolsystem skabe rum på flere niveauer og få plads til endnu mere værktøj.

Han fortsætter:
- Containeren fås i to forskellige højder, 1600 mm og 1900 mm. Den er lavet af et robust materiale, hvor basen udgør et solidt stativ, der tillader en ekstra vægt på op til 500 kg. For øget sikkerhed kan du tilpasse låsen til dine behov og vælge mellem tre forskellige: en hængelås, en cylinderlås eller den elektroniske lås, som betyder, at du ikke skal holde styr på fysiske nøgler. Ligesom med resten af vores løsninger, er containeren udviklet med fleksibilitet i fokus. Produktet skal ganske enkelt passe til dig og din arbejdsdag.

Omkostningseffektiv reklamesøjle
Udover sikker opbevaring tilbyder sContaineren også en optimal mulighed for at eksponere dit navn, brand eller virksomhed. Marc Troels-Smith afslutter:

- Containerens sidevægge tilbyder et stort område til firmalogoer eller reklamegrafik, som vi gerne hjælper med at sætte op. På den måde kan lagerpladsen også anvendes som en omkostningseffektiv reklamesøjle – en nem måde at vise, hvem du er, og hvad du laver.

Mikael Bondo Meyer

mmeyer@sortimo.dk