13-02-2019

Sortimo forvandler din varebil til en rullende reklamesøjle

Design din varebil præcis som du vil have den! Dét er tanken bag mySortimo graphics – en ny service, som giver varebilbrugere mulighed for selv at designe deres folieindpakning og dermed forvandle varebilen til den perfekte reklamesøjle.

Når ordrebogen skal fyldes, og nye opgaver skal landes, er det altid værd at overveje, hvordan du kan skille dig ud fra konkurrenterne. Her kan markedsføringen være et godt sted at starte, men for mange håndværkere er det lettere sagt end gjort pga. travle arbejdsdage på byggepladsen eller bag skrivebordet.

Derfor har varebilindretningsleverandøren Sortimo nu udviklet mySortimo graphics – en nem og effektiv måde at sætte dit eget personlige præg på varebilen. Med en gennemført og iøjnefaldende folieindpakning kan du derfor nemt forvandle varebilen til dit bedste markedsføringsværktøj og altid give det bedst mulige indtryk til potentielle kunder, selv når du er på farten.

Drømmedesign kun få klik væk

Ifølge Sortimos adm. direktør Michael Pettersson er idéen at hjælpe håndværkere o.a. varebilbrugere med at opnå præcis det design, de ønsker, uden at det bliver for tidskrævende. Her gør mySortimo graphics det nemmere end nogensinde at designe en skræddersyet folieindpakning med præcis dét look, du helst vil have.

- Du kan både vælge mellem en hurtig og enkel løsning, hvor folieindpakningen fremstilles ud fra de informationer, du giver, eller du kan gå den individuelle og kreative vej. Her designer du din helt personlige folieindpakning ved hjælp af professionelle designskabeloner. Mere behøver du faktisk ikke for at give din varebil et helt unikt præg, fortæller han.

Du kan nemt navigere rundt i det brugervenlige system, som ikke kræver kendskab til grafisk design. De professionelle designskabeloner guider dig igennem processen og gør det let at finde frem til lige nøjagtig dét look, du foretrækker. F.eks. kan du vælge kun at designe overflader, som er tilpasset din varebilmodel, så du undgår, at folieindpakningen ikke matcher. Fremfor alt har du totalt prisoverblik gennem hele forløbet, så du undgår uforudsete omkostninger.

- Det har aldrig været lettere at få en varebil, der i den grad afspejler din personlige stil, og som eksponerer dit firma præcis, som du ønsker. Du får en vaskeægte rullende reklamesøjle, som giver dig masser af merværdi i form af gratis eksponering, når du er på farten, afslutter Michael Pettersson.