09-10-2023

Nye fløjdørspaneler: Maksimal funktionalitet til dit erhvervskøretøj

Alle håndværkere og serviceteknikere kender problemet: En rodet indretning koster værdifuld tid og skaber stress. Sortimo, der er brancheførende inden for bilindretning og mobile transportsystemer, præsenterer løsningen: Nye fløjdørspaneler, som i væsentlig grad vil forenkle organisering og adgang til indholdet af lastrummet, og som kan læsses med op til 10 kg.

Effektivitet møder brugervenlighed
Sortimo redefinerer effektiviteten i bilens interiør takket være det unikke ProClick-system, som kan integreres problemfrit i det multifunktionelle panel på fløjdøren. Fløjdørspaneler sikrer optimal udnyttelse af bilens interiør ved direkte fastgørelse af multifunktionsstangen og andet tilbehør. Men de skiller sig også ud på grund af deres holdbarhed og brugervenlighed. Montering på køretøjet er enkel og nem uden at skulle bore huller.

Fokus på holdbarhed og sikkerhed
Træet, der anvendes i fløjdørens paneler, kommer fra bæredygtige kilder og gennemgår en særlig behandlingsproces, der gør det modstandsdygtigt over for fugt. Denne omhyggelige behandling sikrer en længere levetid og holdbarhed for fløjdørens paneler, selv under vanskelige forhold.

Fleksibilitet og tilpasningsevne
Designet af fløjdørspanelerne er individuelt tilpasset brugerens behov. Dette forbedrer organiseringen inde i køretøjet samt den komplette arbejdsgang. Ved at integrere køretøjet i Sortimo-økosystemet kan kunderne drage fordel af et integreret system, der forenkler transport, lagring og adgang til værktøjer og materialer.

Et skridt videre for udstyr til erhvervskøretøjer
Sortimos fløgdørspaneler repræsenterer det næste skridt i indretningen af erhvervskøretøjer. Med det innovative ProClick-system, der er synonymt med topkvalitet og funktionalitet, kan brugerne nu tilpasse deres bilindretning perfekt og samtidig øge deres effektivitet. De holdbare paneler er en pålidelig løsning til organisering og sikring af værktøj og materialer i erhvervskøretøjer. Og takket være den høje kvalitet og det brugervenlige design er Sortimo's fløjdørspaneler det ideelle valg for alle, der er afhængige af professionelle bilindretninger.

Billedmaterialet er tilgængeligt via dette link:
Foto 1: Sortimos fløjdørspaneler i brug: Maksimal orden og effektivitet i kabinen

Om Sortimo International GmbH
Sortimo International GmbH er verdens førende producent af reol systemer til varevogne og tilbyder digitale tjenester og strategisk rådgivning om mobilitetsløsninger med deres produkter, så der kan skabes et højeffektivt og professionelt mobilt arbejdsmiljø. Sortimo fører en ressourcebesparende virksomhedspolitik på alle områder med sit mål om "klimareutral produktion inden 2025" for at leve op til sit ansvar over for sine kunder, samfundet og miljøet. Virksomheden har hovedsæde og kun produktionssted i Zusmarshausen, Bayern, og beskæftiger 1.300 medarbejdere. Sortimo er en international virksomhed med tilstedeværelse i over 35 lande ud over sine ni filialer og 23 Sortimo-stationer i Tyskland.