25-11-2019

Black Weekend tilbud 2019 – 20% online rabat på mySortimo.dk

Som en del af Black Weekend tilbud 2019 får Sortimo’s onlinekunder 20% rabat på mySortimo fra 29. november til 1. december 2019.

Denne Black Weekend 2019 får Sortimo-kunder store online fordele på mySortimo-platformen. Ud over den bedste online pris, giver den førende producent af indretninger til varebiler deres kunder 20% rabat på hele produkt-sortimentet på mySortimo.dk.

mySortimo kan håndværkere, serviceteknikere samt flådekunder finde forskellige løsninger og tilbud til en lettere og mere produktiv og professionel hverdag. Uanset om det er bilindretningen, køretøjets dekoration eller individuel organisering af arbejdspladsen - døgnet rundt og med èt enkelt kontaktpunkt, tilbyder onlineplatformen håndværkere i alle brancher muligheden for at designe varebilen i henhold til deres branche-specifikke krav. Dette gør varebilen til et perfekt organiseret rullende værksted, der ikke kun øger produktiviteten, men også garanterer et professionelt indtryk hos kunden.

* Gælder kun i kampagneperioden fra 29/11/19 til 01/12/19. Rabatten gælder kun for mySortimo.dk.

Mikael Bondo Meyer

mmeyer@sortimo.dk